[31]

E N T E K H A B

در هــــ ـــر سفــ ـر یـ ـادمان نـ ـرود چــ ـه کســــــ ــی را جـ ــا گــــ ــذاشـــ ـته ایــــ ــم

[31]

متن آهنگ شهر باران از حامد زمانی

 

بیا و قصدمو خودت روایت کن


حالا خودت قضاوت کن


اگه بدم چرا هوامو داری


آخه فدای تو ، چقد فداکاری


مگه به من بدهکاری


می بخشی من رو منت نمی ذاری


نبودی و هزار دفعه زمین خوردم


نبودی و کم آوردم


ولی همش به داد من رسیدی

 

♫♫♫

♫♫♫

 

با هر کی غیر تو اگه که سرکردم


آخرش ضرر کردم


وقتی باشی تمومه نا امیدی


دل شکسته قیمتی تره آره


صدای بهتری داره


خدا منو ببین چقد دلم شکسته


بیا و لحظه هامو آسمونی کن


بیا و مهربونی کن


بیا ببین چه بد دلم شکسته

 

♫♫♫

 

پشیمونم از این مسیر وارونه


از اینکه گم شده خونه


از اینکه از سر خودم زیادم


پشیمونم ولی بازم دلم قرصه


یکی حالمو میپرسه


تو لحظه ای که شمع رو به بادم

 

دانلود آهنگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ] [ 19:8 ] [ h ] [ ]